پیشنهادی:

چراغ سبز صدا و سیما به صوفیه و مخالفین مراجع تقلید در برنامه زنده شبکه دو + فایل صوتی

مدیر سایت
7,760

چراغ سبز صدا و سیما به صوفیه و مخالفین مراجع تقلید در برنامه زنده شبکه دو + فایل صوتی

 

به گزارش خبرنگار ادیان نیوز۱، متاسفانه چندی قبل یکی از برنامه های اجتماعی شبکه دو در برنامه ای زنده از شخصی معلوم الحال۲ که مدافع صوفیه می باشد دعوت به عمل آورد.

 

این شخص ضمن دفاع از صوفیه و با توجه به اینکه مراجع معظم نسبت به رد تصوف فتوا صادر کرده اند از مخالفین سر سخت ایشان است و در گذشته ضمن توهین به مراجع ، آنها را بی توجه و نا آگاه به سلوک صوفیه خطاب کرده بود.

 

حتی بی احترامی و جسارت را به جایی رسانده است که با ادبیات و لحنی نامناسب می گوید:

“شما را چه به این حرف ها، تو چهار تا احکام خودتو بگیر بنویس اونجا بشین اونا رو استخراج کن و در مورد عرفان و تصوف نظر نده!” و نسبت به جواب فتوای بعضی از مراجع معظم در مورد صوفیه آنها را نادان و جاهل خطاب می کند!

 

حال سوالی که اینجا مطرح می شود این است که صدا و سیما طبق چه مبنا و اصولی وی را به برنامه زنده خود دعوت می کند تا طرفدارانش در فضای مجازی با بیان اینکه “اگر مراد ما از لحاظ اعتقادی و سلوک عرفانی دارای انحراف بود، هیچگاه در برنامه سراسری صدا و سیما حضور پیدا نمی کرد” طوری به مخاطب القاء کنند که مخالفین وی، به خاطر حسد و نادانی، به مخالفت با وی برخواسته اند!

 

جالب اینجاست که از زمان حضور وی در صدا و سیما، مریدان ایشان و صوفیه، به نحو احسن از این مسئله سوء استفاده کرده اند. حال برای روشن شدن طرز فکر و اعتقاد این شخص نسبت به مراجع معظم تقلید و مخالفین تصوف توجه شما را به سخنان ایشان جلب می کنیم :

 

 

دانلود فایل صوتی


[۱] – منبع : ادیان نیوز

[۲] – داود صمدی آملی

  • لطفا از ارسال پیام هایی که به مسائل یا شخصیت های سیاسی مربوط می شود خودداری نمائید.
  • از ارسال کامنت های توهین آمیز پرهیز شود.
  • پیام هایی که در نقد شخصیت های صوفیه معاصر ارسال شوند، به منظور رعایت برخی مصالح عموم تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید