پیشنهادی:

گزارشی از انحرافات جنسی و شاهدبازی یکی از اقطاب صوفیه در ترکیه (اوغور کورونماز)

کلیپی درباره انحرافات جنسی و شاهد بازی یکی از اقطاب صوفیه در ترکیه به نام اوغور کورونماز به روایت اسماعیل سایماز (نویسنده کتاب طریقت شهوتیه)

دانلود ویدئو

اوغور کورونماز در سال 2005 در دفتر مسجدی در شهر بورسا از نمازگزاران مسجد یک محفل صوفیانه ایجاد کرد.

او بدون اینکه شغلی داشته باشد، با پولی که از اهالی مسجد جمع کرد یک تکیه تاسیس کرده و نام حضرت غوث الاعظم بر خود نهاد و مریدانش او را مولانا حسن اوغور خطاب میکردند. (غوث از دیدگاه صوفیه یعنی ولی و غوث الاعظم یعنی قطب و بزرگترین ولی بر روی زمین)

اسماعیل سایماز در کتابش نوشته که اوغور کورونماز پس از دستگیری اعتراف کرده که عربی نمیدانسته و حتی نماز هم نمی‌خوانده با این حال مریدانش معتقد بودند او نماز را در کعبه میخواند!

پس از ورود افراد بیشتر به این فرقه، افرادی ناشناس، اموال بسیاری را وقف تکیه او کرده و باعث قدرت گرفتن اوغور کورونماز می شوند. او نیز اموال و املاک را به نام خودش سند میزند.

اوغور کورونماز ظرف شش سال مریدانش را متقاعد میکند که نور خدا در او وجود دارد و میتواند از طریق رابطه جنسی نور خدا رو به آنها منتقل کند.

او با استفاده از حرکات سماع طولانی جوانها را از خود بی خود کرده و آنها را متقاعد میکرد که با او رابطه جنسی داشته باشند، بدین ترتیب رابطه جنسی با شیخ یکی از آیین های عبادی طریقت شد.

بیشتر بخوانید: شاهد بازی، حکایات عجیب عشق مجازی و جمال پرستی در عرفان و تصوف

تمام ذاکران او و در راس آنها شخصی به نام ارجان کان و برادرش مسعود کان هم با او رابطه داشته و همسران، دوستان و اقوام خود را نیز به شیخ و دستیار او ارجان تقدیم می کردند.

کتاب طریقت شهوتیه تالیف اسماعیل سایماز (ŞEHVETİYE TARİKATI)
کتاب طریقت شهوتیه تالیف اسماعیل سایماز (ŞEHVETİYE TARİKATI)

اگر تا پایان مطلب خواندید بدانید که از 90درصد جامعه ایران و ترکیه پیش هستید. بزرگترین ریشه جهالت اعتماد به شنیده ها و ترجیح آنها بر علم و آگاهی است که باعث قدرت گرفتن طریقت‌های صوفیه می شود.

منبع: کلیپ و گزارش زیر برگرفته از صفحه اینستاگرام پروفسور یاشار نوری (مفسر و محقق و نماینده سابق مجلس در ترکیه) است. (با ویرایشات جزئی متن توسط مدیران سایت)

  • لطفا از ارسال پیام هایی که به مسائل یا شخصیت های سیاسی مربوط می شود خودداری نمائید.
  • از ارسال کامنت های توهین آمیز پرهیز شود.
  • پیام هایی که در نقد شخصیت های صوفیه معاصر ارسال شوند، به منظور رعایت برخی مصالح عموم تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید