پیشنهادی:

دانلود کتاب قبول اهل دل اثر سید عباس موسوی مطلق

مدیر سایت
5,491

پس از انتشار استفتائات مراجع عظام تقلید درباره مطالب کتاب قبول اهل دل، آقای موسوی مطلق با فرافکنی های عجیب و برچسب های گوناگون، منکر وجود آن مطالب در کتاب خود شد. در جای دیگر مدعی نقل ناقص آنها گردید و در نهایت با نفی اعتقاد به چنین مطالبی از خود، گفت:

« هیچ‌کدام از این مطالب، “نظر بنده” نیست و همگی “نقل قول” هستند! »

لذا بر آن شدیم تا در راستای روشنگری و مشخص نمودن حقیقت مساله و همچنین ارائه سند قطعی بر مطالبی که پیش تر منتشر شده است، فایل PDF کتاب قبول اهل دل را بر روی سایت قرار دهیم.

فایل منتشره شامل: فایل PDF متن کامل کتاب “قبول اهل” دل تالیف آقای موسوی مطلق به ضمیمه، بررسی مطالب کتاب، مستندات و استفتائاتی از مراجع عظام تقلید در این باره می باشد.

تذکر: آقای موسوی مطلق در این کتاب، مطالب صحیح را با درصد بالایی از مطالب ناصحیح آمیخته و بدین وسیله سعی در پیشبرد اهداف خود در راستای تجلیل از مشایخ صوفیه و ترویج اعتقادات آنان دارد.

از عموم مخاطبین تقاضامندیم که این کتاب را مطالعه و مشاهده کنند که آیا مطالبی که پیش تر از این کتاب نقل شد، در کتاب وجود دارد یا خیر!؟
آیا سرتاسر کتاب، تایید و تمجید اقطاب و مشایخ صوفیه هست یا خیر!؟
آیا آقای موسوی مطلق صرفا نقل قول کرده یا رسما با نقل و تایید مطالب استاد خود (که استاد خود را از عرفا و اولیای خدا معرفی می کند)، به نشر و ترویج این مطالب انحرافی پرداخته است؟

لازم به ذکر است که در آینده، سلسله مقالاتی در نقد علمی محتوای این کتاب بر روی سایت، بارگذاری خواهد گردید ان شاء الله.

 

برای دانلود فایل PDF کتاب قبول اهل دل، روی این لینک کلیک کنید.

  • لطفا از ارسال پیام هایی که به مسائل یا شخصیت های سیاسی مربوط می شود خودداری نمائید.
  • از ارسال کامنت های توهین آمیز پرهیز شود.
  • پیام هایی که در نقد شخصیت های صوفیه معاصر ارسال شوند، به منظور رعایت برخی مصالح عموم تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید